søndag den 8. maj 2011

Siden sidst

Ja der er sket rigtig meget siden jeg sidst har haft blogget ,
men jeg har helt vildt travlt med at lave skærefiler til sille, har fundet en masse skabeloner som jeg bliver nød til at lave.
Også er jeg faldet over Donnas kort dem har jeg fået lavet et par stykker af her til konfirmation
Vil efterhånden som jeg får dem lavet ligge det ind her på bloggen.


Også er der også lige de søde tøj kort syntes ikke de er til at stå for ,det er ikke donnas.
også er der plads til at skrive en lile hilsen inde i kortene.

ønsker jer en rigtig god uge.
Kærlig hilsen Nille

1 kommentar:

  1. Hej sødte. Hvor er det godt at se du har fået lagt noget på bloggen!! Jeg glæder mig allerede til næste gang. Mon ikke du har lidt du kan tage billeder af :-)

    Knus fra mig

    SvarSlet